Regn matte skriver

Usch vad mysigt det är med regn! Ja det står som spön i backen, min älskade boxer får gå ut själv och kissa på morgonen. Vår promenad avvaktar vi med, det spricker upp. Klockan är 12 jo men nu kanske det syns lite blått där borta! Jag har en kille som bara MÅSTE få gå ut, och ja snart så. Lite lunch först till barnen sen går vi ut. Klockan 12.30 har det väl inte regnat så mycket på hela dagen och jag tar min regnjacka på mig och går ut med en helt sprallig, tokig och superbusig kille. Han älskar regnet jag kan väl inte påstå att jag är lika förtjust. 4 km i spöregn blev det i alla fall och jag var blöt in på skinnet men torr om fötterna för gummistövlarna.

Och efter det känner jag mig så nöjd, tänk att jag kom ut på en långpromenad i skogen fick andas in friskluft och min motion. Jag hade aldrig gått ut om jag inte hade dig Chuck!
Jag älskar min lilla busiga vovve!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Just det, vem hade gått 4 km i ösregn utan hund. Tur att vi har våra fina boxrar! Hoppas ni får lite solsken i dag.



Pernilla och Enzo

2008-07-01 @ 09:04:27
URL: http://blogg.passagen.se/enzoboxersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0