Hej hej sommar!

Äntligen sitter vi här och svettas matte och jag! Matte ligger på filten idag och jag springer runt henne och försöker väcka lite liv i henne. Hon ska jobba i natt så hon försöker vila lite men det får hon väl ändå göra i sängen i så fall. Jag tycker ju att det är jätte skojigt när hon ligger och solar! Matte cyklade iväg till dagis med barnen i morse då fick jag inte följa med och när hon kom hem var hon helt svett. Jag har cyklat med Oskar här hemma idag. Nu är det 4 nätter kvar för matte och 2 dagar kvar för husse sen har vi semester. Matte 5 veckor och husse 7 ska bli skönt att ha hela familjen samlad. Det rycktas också om att familjen har skaffat hundvakt till mig en hel helg, v 28. Det får vi se hur det blir! Barnens mormor ska  ta hand om mig och hon har massor med katter, hihi. Min katt går bra men inga andras!

Nej nu ska vi vila lite!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Oj vilken lång semester ni ska ha, så skönt det låter. Vi vet ju vad vi ska göra i alla fall, moppa upp efter valpen och slicka våra sår efter vassa valptänder hihi! Nej det ska bli super roligt, kommer ni ner i skåne får ni komma förbi och hälsa på oss!

2008-07-03 @ 08:38:34
URL: http://blogg.passagen.se/enzoboxersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0