Blåbär!

För ca 7 dagar sen började jag sniffa otroligt mycket på vårat svampställe, sen hittade jag kantareller för ett par dagar sen, så idag skulle vi till skogen för att se om det fanns fler. Vi insåg väldigt snabbt att det var alldeles för torrt för svamp. De som jag hittade för ett par dagar sen var små små gryn egentligen. Vi började plocka blåbär i stället väldigt tråkigt, att bara sitta still på ett ställe! Jag fick ju springa lös också och hela familjen var med och alla satt på olika ställen så det var ett väldigt spring på mig, måste ju ha koll. 

Matte och jag har kört lite sök på eftermiddagen. Jag blev så trött i huvudet att jag till slut inte förstod nåt bara sprang runt i cirklar. Familjen åker till High Chaparall på Onsdag då kommer Benny och sover här hos mig sen ska barnens mormor rasta mig också. Jag kommer sakna familjen! och de kommer sakna mig också det vet jag. 

Bye 


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Så mysigt ni verkar ha det på semestern! Här räknar vi dagarna till vår semester, det börjar kännas lite tungt nu, men snart får även vi ledigt!

2008-07-22 @ 09:08:44
URL: http://blogg.passagen.se/enzoboxersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0