Sol

Äntligen är solen här med en lite kyligare luft skönt. Tidig morgon bestämmde vi oss för att ge oss ut på en promenad. Vi åkte först och lämnade barnen på dagis och de större till skolan sen åkte vi ner till hamnen i Nyköping.
image40
Kolla in vad vackert, och i mitten ser man en fågel som jag stod och skällde på men han verkade inte bry sig om mig. Vi mötte också en jätte stor vacker Rhodesian ridgeback tjej, och en ättrig liten taxkille. Vi tog en lång härlig promenad runt i hamnen och runt Rosvalla vi var borta i nästan 1,5 timme.
image41
Kolla in mig i solens sken, jag tittar hellre på Ridgeback tjejen hihi.
image42
Solen håller på att gå upp matte tyckte det var så vackert. Efter lång skön promenad åkte vi hem och la oss i soffan och myser. Matte åkte och besicktade bilen och den gick inte igenom, usch och fy mera mecka. Tur att det bara är en gammal skrutt bil som inte används. Oskar kom hem med kompis och det är alltid kul med massa barn här. Matte håller på att städa och jag gillar absolut inte dammsugaren. Jag står och kollar in jägarna i stället.

Hej då så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0