Nytt år!

Ja då har vi firat nytt år. Nyårsnatten var lugn jag låg hemma i min bädd och mådde gott, när alla smällde raketer och smällare på stan. Matte har jobbat två nätter nu. Idag har vi varit ute på promenad i skogen vi gick till ett ställe där de matar vildssvin, där luktar det gott och det finns massor med spår att följa. Matte sprang också och gömde sig i skogen så jag fick leta upp henne. Det är ju riktigt tråkigt väder nu blåser kallt och snön som kommer är ju som is som faller ner, men det är nog mest matte som tycker det för jag busar som vanligt. Nu ska jag äta Emils sista glassnutt, han gör glasspår i vardagsrummet och de äter jag upp.

Kram och hundpuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0