magsjuka

Hej Hallå! Idag är lilla killen Anton magsjuk han har kräkits hela natten. Jag vill ju ut och busa i alla fall, få mig en boxer att förstå att matte måste vara med Anton är inte lätt, men när Anton sov var vi ute och plockade in ved, det brukar husse göra med maskinen men ibland räcker inte hans dagar till så det händer att vi får plocka in för hand. Då sprang jag runt som en galen boxer. Att hjälpa matte lägga veden i kärran är inte roligt det är bättre att sno den och springa ut med den på gräsmattan. När matte fyllt kärran med ved fick hon nästan hämta lika mycket som jag spritt ut, men det är lite kul att retas med matte. På eftermiddagen mådde Anton bättre då gick vi också och mötte Oskar från skoltaxin och det var kul då kom taxichauffören ut och pratade. Han tyckte jag var så FIN, och han blev helt frälst i mig och jag smutsade ner hela hans fina taxidräkt men han bara skrattade. Jag hade inga vita strumpor när vi kom hem för här är det SÅ lerigt igen så det blev duscha magen och benen, jag gick in dit själv när matte kallade på mig, det var imponerande eftersom att jag inte gillar att duscha. Nu har jag knaprat på en pizzabit från Anton och är riktigt mätt i magen skönt att alla små sover...
Tjingeling 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0