Kompisar

Idag ska jag berätta vad min matte och jag har gjort. Vi har haft så skojigt, imorse när vi skjutsade småkillarna till dagis följde jag med för att åka till Ekensberg för en långpromenad med Curre Qvicken. Vi gick 5 km spåret och sen gick vi till en liten inhängnad där man kan köra lite agillity, men det var inte det vi gjorde. Jag och Curre fick springa lösa ihop. Så roligt har jag nog inte haft på länge, lite sur blev jag ibland men på det hela hade vi roligt. För er som inte vet så måste jag berätta att första gångerna som Curre och jag träffades tyckte vi inte alls om varandra, vi gick till och med "kurs" med Inga-lill Blixt för att se om hon kunde få oss att tycka om varandra, rådet mattarna fick var promenader tillsamanns. Nu har mattarna gått långpromenader med oss ofta och idag var det tajm att testa oss, och det gick kanon. Mattarna var jätte glada och vi mest trötta. Jag sov en bra stund när vi kom hem. När alla barn kommit hem med kompisar hade vi julgransplundring jag välte hela granen över Oskar, jag råkade fastna i belysningen ingen gjorde sig illa men sen la jag mig i soffan i stället ville inta vara med mer. Att ha kompisar gör en boxer mycket trött.....

Kommentarer
Postat av: Ann-Britt

Sån´t
härligt aktivt liv du har följer dig varje dag på bloggen Kram på er alla din Uppfödare
i Skåne

2008-01-08 @ 23:10:02
URL: http://home.swipnet.se/Incirias

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0