blåst tillbaka

Då var blåsten tillbaka! Men promenaden idag var på Ekensberg då gick vi 5 km slingan i skogen och då blåser det ju inget alls. Det var skönt och vi mötte massor med hundar och det gick bra att passera nästan alla det var 2 stora schäferhanar som jag reste ragg och morrade åt. Jag fick springa fritt i inhängnaden en stund också. Efter promenaden åkte vi till djuraffären och köpte ny säck mat, jag fick ett packet med öron också och det är sååå smarrigt. Matte åkte ner på stan själv sen för att gå på apoteket och kolla lite rea jag låg hemma och slappade. Ny matsäck, samma sort, men jag matvägrar här på kvällen. Matte ??? Nej här händer inget särskilt dagarna går....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0