2 år

Hejsan svejsan! Idag fyller jag 2 år, jag har fått öppna paket ett ben.

image33
image36
Det var super gott! Fick också en jätte god skinkmacka till frukost mums!
image37
Morgonpromenaden gick upp till mattes mamma för att mata deras katter nu när de är bortresta. Idag har Oskar fotbollsträning så efter att vi kom hem åkte matte iväg med Oskar. Jag var hemma med husse och småkillarna. Vår långa promenad gick runt flättna vi mötte ridande tjejer och jag kastade mig ner i diket när matte började prata med tjejerna, hästar är lite läskiga. Jag har också fått besök av Curre qvickens matte och husse de kom bara för att gratta mig! (tror jag) Curre var hemma och sov. Ja annars ligger jag här hemma och bara myser i min bädd har varit ute på tomten och sprungit också, får små busiga ryck. Malin försöker också få mig att förstå kommandot "stå" men jag vet inte riktigt vad hon menar. Stå, då ska man tydligen bara stå still. Hur många 2 åriga boxrar vill stå still hihi. Vi fortsätter träna gå fot och stå. Jag kan om jag vill!
Hundpuss på er!



Kommentarer
Postat av: Familjen Wahlbeck

Grattis Chuck på din 2-årsdag, önskar dina vänner i Helsingborg!

2008-01-13 @ 17:12:26
Postat av: Ann-Britt

GRATTIS!!!! Stora karlen nu
Tänk var har tiden tagit vägen????
Ser att det varit ett riktigt kalas hos dig
Många kramar till dig o din familj

från din uppfödare i Skåne

2008-01-13 @ 17:34:41
URL: http://home.swipnet.se/Incirias

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0