vaccination

Hallå där! Idag hade matte, jag och småkillarna mysigt ute, matte hade varit ute och lagt ett spår på morgonen. Vi gick en "kort" promenad först på 40 minuter.  Kort är för att vi inte kan gå flera kilometer med småkillarna, men jag springer oftas lös då och då springer ju jag säkert flera kilometer. Vi kom i alla fall till skjutbanan när lill husse Anton ville vända. Så äntligen när vi kom hem fick jag gå mitt spår. Gick sådär första metrarna men sen fick jag fokus på spåret, Svårt när Anton är med och är "stör" moment. Jag hittade allt i alla fall.
image46
Här sitter jag och väntar.
image47
Kolla in mig! På spåret!
Jag har varit och vaccinerat  mig idag, jag var sååå rädd så hela kroppen skakade, usch men när Eva (djurskötaren hette så) kom in så blev jag så glad och det gick ju jätte bra sen.
Nej nu ska jag krypa ner i sängen, blir Amandas säng idag.

image48

Kommentarer
Postat av: Pernillaoch Enzo

Så roligt att ni också spårar, boxrar är fenomenala spårhundar! Ser mysigt ut i lillmattes säng!

2008-02-14 @ 12:15:27
URL: http://blogg.passagen.se/enzoboxersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0