Minsthusse sjuk

Idag har jag fått vara mycket själv. Lilla Emil är sjuk så jag fick springa fritt hemma på förmiddagen och busa med en handboll. Klockan 10.30 skulle matte vara på lasarettet med Emil, att åka till lasarettet och apoteket tar ju sin lilla tid. Emil fick penicillin mot sin hals- näsa o förskylning, så nu hoppas vi på att bli friska. Jag vet att matte egentligen vill vara på två ställen, hemma hos mig och med Emil. Emil var viktigare idag, men efter 12.30 var de hemma igen men nån långpromenad blev det inte Emil sov så vi var ute och sökte lite godis på tomten och lekte med boll medans Emil sov. När husse kom hem åkte vi och lämnade de stora barnen hos mormor de skulle till fjällen över helgen. Matte ska jobba och Anton ska till Farmor och Morfar så det blir bara lilla Emil och husse hemma. Nu på kvällen har matte och jag varit ute på en liten promenad i alla fall ner till gärdet och runt, där fick jag springa fritt en stund. Jag gillar att springa runt och nosa efter alla djur, jägarna har ju matstation för både rådjur och vildsvin där. Nej nu ska vi vila och kolla husse som spelar "guitar hero" på playstation 3.

Hundpuss

Kommentarer
Postat av: Ann-Britt

Nej men Chuck !!!! Har inte läst bloggen på några veckor eftersom vi varit på semester
men vad läserjag du äter upp fåtöljer men inte maten fy på dig!!! Hoppas du skärper dig annars får du nog inte smaka fler tårtor
Kram på er alla Ann-Britt o de övriga

2008-02-16 @ 20:09:20
URL: http://home.swipnet.se/Incirias
Postat av: Anonym

Låter som du har det bra Chuck mede en så stor familj finns det ju alltid något kul att hitta på!

Pernilla och enzo

2008-02-17 @ 11:52:57
URL: http://blogg.passagen.se/enzoboxersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0