födelsedag

Idag, måndag, fyller Lilla Anton 4 år, så igår hade vi främmande av mormor och Markku och husses ena lillebror med familj. Matte städade lite på förmiddagen och så hade Oskar kompis här. Amanda var iväg hos kompis. Husse höll på att bygga badrum på övervåningen. Jag fick smaka god jordgubbstårta mums. Jag var ute och sprang på tomten. Alla hade nåt att göra så vi tog det helt lugnt en vanlig lugn söndag. Idag får vi mer främmande framåt kvällen då kommer barnens morfar, farmor, Martin och farfar. Vi har varit ute på Arnö och promenerat jag småkillarna och matte nu på måndags förmiddagen. Jag fick sen sitta i bilen medans matte gick in och handlade fika till i kväll. Glassberg med jordgubbar och maränger har Anton bestämmt. Maten blir hamburgare. Hoppas jag får smaka! hihi .
Tajm att vila lite kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0