Äntligen

Ja vackert vår väder, ingen är sjuk, långpromenad, husse och matte hemma igen, cykla med Oskar, ja det finns massor att säga äntligen till. Idag är det strålande väder ute om man ska gnälla blåser det väl lite mycket. Matte och jag har varit ute på promenad med småkillarna jag sprang med pinne i munnen. När Oskar kom hem passade han Anton och matte jag och Emil gick ut på en lååångpromenad, så skönt. Matte gjorde illa foten, hoppas det inte blir nåt allvarligt. Jag och Oskar har varit ute och cyklat också så nu är jag så trött, försöker bara hitta nån liten plats med lugn och ro för att sova. Matte är nöjd med mig idag också jag har ätit upp all min mat men det är väl all motion som satt fart på mig. Matte ska anmäla oss till allmänlydnad kurs som börjar redan nästa vecka hoppas det finns platser kvar.

Kramis

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så mysigt det låter med långpromenad. VI får ju ta det lugnt ett tag till, endast korta koppelrundor tills benet är helt ok. Låter roligt med lydnadskurs, lycka till på den!

2008-02-26 @ 08:56:52
URL: http://blogg.passagen.se/enzoboxersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0