Allmänlydnad

Idag fick vi besked om att vi kom med på kursen allmänlydnad, den börjar redan nästa fredag. Vi ska träna hundmöten för jag blir helt galen när jag möter andra hundar, ibland. Idag gick promenaden på Ekensberg 5 km spåret. Det var länge sedan och jag var helt galen i början men efter halva promenaden lugnade jag mig skönt för matte. Jag har fått nytt koppel idag och ett nytt halsband, jätte läskigt att ha på mig, det skrammlar liksom lite otäckt. Vi var också och beställde en "här vaktar jag" skylt. Matte har köpt nya Chuck-promenad skor till sig, för i spåret var det blött och då insåg matte att skorna tog in vatten. Matte jobbar i natt så i morgon har vi sovdag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till på kursen, hundmöten är ju boxerns specialité eller??

2008-03-02 @ 15:34:39
URL: http://blogg.passagen.se/enzoboxersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0