Valborg

Min matte känner sig lite krasslig, sådär lite ont i halsen lite trött i kroppen nästan febrig, bubblig i magen, ja jag tror det är hela kroppen som det är fel på. Sluta känn efter säger jag och fortsätter att busa. Vädret är kanon, varmt och mysigt, vi håller på med ved och jag är ute och springer nästan hela dagarna. Småkillarna har haft nåt litet magvirus eller nåt, de har varit lösa i magen och varit hemma från dagis, matte hemma från jobbet.  Lördag är det dags för personsök heldag med Ingalill Blixt på Ekensberg. Husse och matte ska ju med också och säkert ett gäng med andra hundar. Längtar!
Matte har fullt upp med kläder och sånt till Marias bröllop men snart har hon lyckats få ihop allt. Träning i kyrkan imorgon klockan 9.00 tidigt.
image73
Bus med husse, han har ju lagt mitt gosdjur på huvudet. Suddig bild för att matte skulle lyckas få med mig på bild, det gäller att vara snabb!

Kommentarer
Postat av: Marie-Sophie och Chaplin

vilken skojig bild! Klart det blir fart när gosdjuret står på spel :-) Inte lätt att fånga en boxerbuse på bild inte!

Hoppas ni får en mysig Valborg!

Kram Marie-Sophie och Chaplin!

2008-04-30 @ 12:58:56
URL: http://www.boxerbus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0