Kurs

Hej igen!

Ja min matte och jag går kurs varje fredag och nu börjar det verkligen ge lite resultat. Vi fick så mycket berömm matte och jag i fredags så jag trodde matte skulle spricka av stolthet. Vi är ett team nu sa kursledaren Inga-lill Blixt. Matte har jobbat i helgen så då blev det tid med husse. Jag hade också hundvakter på söndagen då familjen var med Oskar på innebandy cup. Barnens mormor och Markku var här och gick promenad med mig. Måndag hade matte heldags kurs så jag var ensam på fm sen kom barnen hem och lekte med mig. Jag har alltså varit en del ensam men det har gått bra men snacka om att jag var en helt tokig, rolig, leksugen och alldeles studdsig boxer igår kväll när hela familjen var sammlad. Idag tog matte och jag bilen till hamnen och Nyköpings slott. Jag är så duktig drog inte kopplet hade fin kontakt med matte och vi kunde passera flera hundar utan att morra och resa ragg. Gjorde ett utfall mot en vovve som skällde mot mig, men jag gillar inte hundar som moppsar upp sig, det är nåt vi ska jobba bort ändå säger matte. Tänk att vi har fått smaka på våren också 12 grader varmt stod det i bilen idag när vi körde hemmåt. Nu ska jag leka lite med barnen och vänta på husse som är hemma om så där en kvart.

Tack för ni tittade in och ängnade nån minut för mig.

Chuck 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0