Hård helg!

Ja hård helg har det varit för matte. Nu äntligen var det dags för möhippa, matte har planerat sin kompis möhippa nu ganska intensivt sista veckan och nu var det dags på lördagen. Det hade gått jätte bra och husse var iväg och hämtade henne  och ett helt gäng tjejer på lördags natten. I fredags köpte familjen en ny bil också ska bli roligt att provåka, tror att det är en volvo xc 70 en sån som jag gillar att åka i. Husse har ju en v 70 och den är jätte rolig att åka i den studdsar jag in i. Mattes Chrysler är inte lika rolig där stretar jag och vill absolut inte hoppa in. Och så måste jag ju berätta om vår kurs i fredags jag är så duktig det var inkallning på schemat och det klarar jag ju galant, jag är hel cool bland andra hundar också. Allt har gått så framåt och matte är så lycklig och stolt och när matte tycker det är kul så blir ju jag ännu lyckligare. Jag har ju kunnat gjort det mesta men kanske när jag vill men nu gör jag allt med glädje när matte vill, och det är lika roligt om inte bättre. Vi har inte kameran här hemma och nu börjar vi sakna lite bilder här tycker jag vi måste skärpa oss matte och jag. Igår söndag jobbade vi med veden husse jag och matte det är kul att hjälpa husse bära stora stockar, jätte kul att springa och hoppa efter traktorn också. Matte hade sån träningsvärk i hela kroppen efter en natts dansande och bowling.

Ja idag ska vi ta det lite lugn möhippa kompisen kommer hit och ska kolla tärnklänningen som barnens mormor sytt färdigt till matte. den är så fin.

Ha en bra vecka alla boxerälskare ja och alla andra också! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0