Centrum

image64
Vi är på tidig morgonpromenad i Nyköpings hamn.
Gud vad kul det är att jaga canadagäss hihi! Men jag kan vara still och sitta och titta på dom också!
Det ser ni ju på bilden!
Vi fortsatte in mot centrum efter hamnen och det gick JÄTTE bra! Mycket folk runt oss cyklar och en massa bilar, ja ni kanske tycker det är självklart att det ska gå lätt, men jag har ju blivit en riktig lanthund. Vi bor helt ute i skogen inga bilar som kör förbi här hemma, möjligen att nån som promenerar eller cyklar förbi på skogsvägen. Så för mig var centrum en utmaning och också att kunna gå fint hos min matte men det gjorde jag, jag måste ju ge henne en födelsedags present också. Min matte fyller ju 29 år idag, men det blir inte kalas hon ska ju jobba i natt.

Jag blev riktigt trött så nu ska jag lägga mig och snarka i min bädd, som börjar bli lite lerig faktiskt, måste be matte tvätta den. Matte ska på stan med Amanda och Oskar idag då får jag vara själv men det kan jag.

Tack för er tid!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Skönt med morgonpromenad :)

2008-04-18 @ 11:04:57
URL: http://sannakumlin.blogg.se
Postat av: Marie-Sophie och Chaplin

Vad duktig du är brorsan! Hoppas ni får en mysig helg med mycket sol!

Kram

2008-04-18 @ 15:16:35
URL: http://www.boxerbus.blogg.se
Postat av: Ann-Britt Incirias kennelåkansson

Grattis på födelsedagen
hoppas den blir trevlig trots att du ska jobba natt
Kram från oss alla i Löberöd // Ann-Britt

2008-04-18 @ 19:21:45
URL: http://home.swipnet.se/Incirias

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0