April väder

Matte har sovit länge idag barnen är hos kompisar så vi ska vara själv fram till 16. När matte väl vaknat och vi skulle gå ut så sken solen helt underbart och vi tog fram vårkläder och när matte öppnade dörren öste regnet ner, jaha bara byta kläder. Jag följde med och handlade idag och då gick vi en liten promenad runt affären ute på Arnö. Kul att nosa på lite nya miljöer, nu är husse ute och åker traktorgrävare och jag står och tittar på honom.
Oskar har haft lagfoto med sitt fotbollslag nu på kvällen så Manda och jag var själva hemma.

Nej nu ska jag fortsätta kolla husse!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej! Vad skoj att ni tittade förbi Boxrarnas sida!Och att ni också har en Boxer-blogg. Det är alltid kul att läsa om andras odjur. :)

Mvh

Kajsa (och resten)

2008-04-14 @ 21:44:38
URL: http://www.123minsida.se/ambinville

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0