Tråk matte!

Ja idag är en sån här tråkig dag då min matte har jobbat  natt så då måste hon sova på dagen när jag vill vara vaken. Nu är det ju jullov för barnen i familjen och det är ju jätte roligt för då är ju de vakna i alla fall. Jag har varit ute och cyklat med min lillhusse Oskar han är snart 8 år och är väl en av de roligaste kompisarna i familjen ,han älskar nämligen bollar lika mycket som jag, han tycker nog kanske inte alltid det är kul när jag sätter av efter bollen som han spelar med. Matte tycker också att vädret är ganska tråkigt för när jag kommer in har jag inte vita "strumpor" de är nämligen helt grå eller bruna av all lera här hemma men det är ju så kul att "bada" i leran. Idag sa matte att det blir dusch till helgen och det tänker inte jag vara med om om jag får bestämma, men det brukar ju bli dusch om matte säger så. Nu är det ju länge sen så jag får väl vara en duktig hund och duscha i helgenimage3
Ja jag blir faktiskt lite trött av att cykla och då är det skönt att rusa upp och lägga mig i mattes säng för att vila lite.
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0