Hallå!

Söndag morgon! Hela familjen sover och klockan är 8.30, det har inte hänt sen jag flyttade hit???  Nej snart måste jag göra nåt för att de ska vakna och titta på mig. Nu 8.50 går upp och slickar matte i ansiktet hihi. Hon vaknar, äntligen får jag ut och kissa hittar också en boll att leka med. Vi går in och gör frukost då får vi besök av husses lillebror kul så här på morgonen. Jag hoppar och far runt honom som aldrig förr, jag blir så galen att jag får gå ut till vardagsrummet?? konstigt, snart blir jag utsläppt igen och då har jag lugnat mig. Idag ska vi ut på promenad tillsammanns med Curre qvicken, min boxerkompis. Husse hade lastat hela bilen med verktyg så jag fick sitta inne i bilen lite ovant men det gick, det är ju bara ett par mil till Runtuna. Promenaden gick så där, det var länge sen Curre och jag var ute och gick tillsammans. Vi ville mest busa, det ville inte våra mattar. Gå fot och fint visste vi inte alls vad det var. Jag råkade också göra Curre illa med tassen han började blöda på nosen när jag boxade till honom, det gick som tur över. Ska visa hur min polare ser ut KOLLA!image8
Helt olika fast ändå lika! Lika galna i alla fall. Ska visa bild på min andra kompis också.
Kolla!
 image10
Detta är min dvärgpincher kompis Ozzy han är lite mindre än mig men rolig att leka med. Curre är ju större än mig han väger redan 34 kg (tror jag )och är högre än mig. Efter promenaden med Curre fick jag åka hem och vara själv en stund det behövde jag VILA! Ligger nu och tuggar mitt goa ben!
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0