Vardag igen...

Tänk vad härligt att få 2 veckor och lite till ledigt med familjen bara få njuta av helgdagar, jul och nyår. Vi har haft en kanon härlig ledighet med mycket gott och äta och dricka, påbörjat stor renovering av vårt sovrum som nu ska tilläggsisoleras och en balkongdörr mot en blivande altan (hoppas den byggs i sommar :) ) är ditsatt.
 
Kommer bli fint detta.....
 
Utsikt från hotellet Billingehus i Skövde
Vi avslutade vår ledighet med en härlig innebandy helg i Skövde. Cup för ONYX p-00...och vilka killar vi har sååå otroligt duktiga killar, tyvärr så förlorade de semin (men de var det bästa laget ABSOLUT!!!) bara ladda för nästa cup i Västerås nu. 
 
 
Nytt år, nya möjligheter, nya löften...vad har ni lagt för löften?
Jag har inte lagt nåt..men viss ändring kommer ju ske.
 
Har fått Paolo Robertos träningsbibel och den kommer jag nu köra efter, 15 minuter 4 ggr i veckan det har man tid att lägga på sin kropp och träning annars har man felplanerat sin tillvaro. Känns som en perfekt lösning för mig...tar ju inte alls lång tid. Nån gång i veckan kan man ju också lägga in lite crosstraining, löpning eller gåband.
     

Skola och vardag har börjat skönt med regelbundna mattider och all aktivitet är igång igen...det innebär då att varje helg framöver har sammandrag och seriespel framför oss. Härligt, nästa helg blir det innebandy fredag kväll (p-00) hela lördagen ( p-04) och söndagen (p-06 ) Vi vet vad vi fyller dagarna och helgerna med.
 
Just nu vabbar jag...Emil hann inte ens till skolan, han blev sjuk innan, i vattkoppor också, helt prickig och så ont i halsen. Så vab hela veckan så får vi hoppas att Oskar också får vattkoppor nu så han slipper det som vuxen, kan kanske vara jobbigt nu också som snart 14 åring.
 
Sitter och funderar på om jag ska fortsätta denna blogg eller starta en ny, denna blogg startade jag ju för de som ville följa mig och Chucks vardag...nu när inte Chuck finns hos mig kanske min blogg skulle få ett nytt namn, men vet inte tänker vidare på detta. Lovar i så fall att länka till min nya:)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0