Vab

Ja nu är det inte Zigge som kräks utan nu är det Emil.
Så idag blev en vab dag, ska försöka komma ikapp med tvättstugan för den blev ju näst intill överfull igår. Så blev det lite träning, 30 minuter gåband och 20 minuter på crosstrainern. Pratade en lång stund med Eva idag och det var länge sen...avslutade samtalet med att vi båda skulle ta en tripp på gåbandet....tillsamanns fast på olika hemmagym hihi!!!!
 
Emil mår ju bra, inget mer kräks och han äter lite smått, så man kan ju undra vad detta var för baskilusk.
 
Tänkte också försöka komma igång med en ny bok av Anna Jansson som jag lånat av bibblan. Har försökt sätta mig och slappna av och låta mig kliva in i bokens värld, men kan helt enkelt inte komma mig för att läsa. Kanske idag när man ändå inte gör nåt annat vettigt.
 
Zigge bigge har kräkits lite idag på morgonen, men men det kunde ju ta 2-3 veckor innan medicinen gjorde nån verkan. Annars är han jätte pigg.
Tänk så liten han var min plutt♥
 
Dags att börja planera kvällsmaten, måste nog handla lite när jag ska hämta Anton, har fått recept via sms av min Mandis, det ska tydligen bli skinksås här hemma med blomkål och pasta:)
 
Anton var tillbaka på innebandyplanen igår och jag tror han tyckte det var kul. Så vi kommer köra nästa vecka också:)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0