Söndag = Städdag!!!

Vi hade en härlig lördag som bara sprang förbi, kändes nästan som om man började hoppas på att Zigge skulle bli bra...men det var en dag det...Natten var inte lika kul. Han vaknade kl 1.15 och kräktes massor??? Jag blir alldeles frågande vad detta kan vara? Äter normalt en hel dag för att det sen ska komma upp flera timmar senare...blir inte klok på detta!!! Nu på morgonen mera kräkning men sen nu till luch har inget kommit upp.
 
Idag har jag tagit ut det absolut sista av julen så nu är det vår och rosa igen i mitt kök. Så det blev en städdag, alltid skönt att få rent och frächt.
 
Så är det ju så att det är ju inte bara Zigge som mår skrutt i familjen...bilen mår ju också blä och det är inte heller en billig historia...men vad säger man en olycka kommer sällan ensam eller?
Björn får alltså fixa och trixa med den idag...hjullager, bromsar, nya vinterdäck och så en hjul-inställning....hoppas nu bara att den kommer bli bra efter detta!
 
Satt och kollade in min alenacka för våren och ja vi kommer behöva klona oss för att kunna hinna med allt inser jag nu:) Kul ändå att barnen aktiverar sig..
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Britt

Underbara bilder på Chuck sortera alla cd skivor på kullarna här och hitta en del från C1 kullen han var ju så fiin Chuck gubben tårarna kommer trots det var så länge sedan vi hade honom här men vissa etsar sig fast mera denna kullen var ju lite speciell för jag trodde inte dom skulle överleva när odm var 3 dygn o mamman fick kennelhosta men med en vettig vet och pencillin i 3 veckor gick det vägen men man våga inte glädja sig minsta lilla knyst trodde man dom höll på dö för att dom fått kennelhosta men som tur var fick inge av dom det Usch så hemskt det var !!! Nu hoppas jag du får rätt på Sigge också det verkar faktiskt som han har något i magen tycker känner igen symtomen på när något osunt hamnat där brukar komma o gå så där Kram Ann-Britt

2013-01-14 @ 17:40:37
URL: http://inciria.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0