Sjuk

Hua...jag är magsjuk tillsamanns med min Anton. Har spenderat hela natten på toa och hela dagen idag i soffan...Helt slut orkar knappt röra mig...tror jag har lite feber också och det känns som om man inte kan röra mig på huden ens en gång.
 
Imorse fick då Anton som är sjuk vara hemma men också Emil då jag inte vågade sätta mig i bilen och skjutsa honom, tyvärr fick jag skjutsa Amanda och Oskar till skolan ändå då bussen körde förbi dom på busshållsplatsen, FY så arg jag var då!!! Hemska NOBINA.
 
Annars har Zigge och jag legat på soffan hela dagen och druckit proviva dryck!
 
Hoppas jag mår bättre imorgon:)
Anton måste vara hemma imorgon också 48 timmar!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0