Förberedelser

Ja tänk vad allt kan förändras...i söndags stod jag och lagade all mat inför veckans alla aktiviteter...och sen blir vi sjuka så aktiviteter får vänta till nästa vecka. Ja nu har det ju varit riktigt skönt att maten varit klar för värmning, finns ju dom i familjen som faktiskt ätit och inte varit sjuka. Idag känner jag mig mycket bättre bara lite seg i skallen och ont i kroppen.
 
Kallt som tusan är det också -15 grader och vi hade ingen ved inne imorse så det fick jag börja med, att bär in ved. Kändes riktigt ruggit. Så blir det ju ännu kallare när man inte rör på sig utan bara ligger i soffan och latar sig. Zigge tycker nog att jag är riktigt tråkig, Han börjar leta upp otyg att göra...bita på kablar, riva ut toarullar och hämta alla barnens leksaker. Han har haft en riktigt dålig morgon också, kräkits massor, inte kul.
 
Känns ju sådär när man ville komma igång med sin träning och så blir man sjuk. Kanske får se det hela som en snabb-detox haha. Kanske orkar med en prommis idag på eftermiddagen, eller så väntar jag med den till imorgon.
 
Tänk när temperaturen slår om till rött....längtar!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0