Söndag

Ja helgerna rusar förbi och denna helg känns lika...hade ju planer att besöka en av mina bästa,...men vet inte vad som hände??? Sms kontakt kan ju vara otäckt.... Helgen blev ju kanoners ändå...restaurangbesök på fredagen med hela familjen och en busstur hem. Lördagen blev ju besök hos pappsen och Marianne och sen en mellokväll med massa mys och party....kan inte va mer nöjd. På onsdag bär det av till Stockholm med vår bästa voffe, Chuck....många tårar men jag lägger nytt hopp på Södra djursjukhuset. Vi kan inte ha Chuck så här det är inget boxerliv...samtidigt mår min Markku inte bra och det är också så jobbigt....så jag kommer nu lägga min energi på de som förtjänar..... Ärlighet varar längst:-):-) TJING TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0