Glad överraskning...

Igår började jag kolla över och plocka undan lite av Chucks alla koppel,selen, leksaker, matskålar, filtar och bädden och herrejössen vad det helt plötsligt kom över mig igen....JAG VILL HA HONOM TILLBAKA!!!! Hur egoistiskt det än låter. jag vet ju innerst inne att jag gjort rätt mot min Chuck. Mitt i denna smärta fick jag främande av en vän, Majsan med barn,som bara ville titta förbi med en blomma och visa att hon finns i fall att jag behövde....kändes skönt att bara få sitta och ta en kopp kaffe och prata om min boxerbuse. Plocka undan grejorna kunde ju vänta ett tag till...

Kommentarer
Postat av: Ánn-Britt incirias kennel

Härligt med sådana vänner Kram <3 <3

<3

2012-02-25 @ 09:15:53
URL: http://inciria.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0