Tidigt

Ja min sista sovmorgon innan nattjobb och ja jag vaknar klockan 04.40. Ja vad gör man? Jo men jag tänker så här bäst att kliva upp vara vaken några timmar och sen sova förmiddagen när barnen är i skolan och på dagis. Bra idé! Bara det att det är ju inte super kul att vara vaken tidigt ingen annan är ju det. Inte ens nyhetsmorgon är ju vaken än:)

Idag blir det alltså en slappardag:) Först lite träning sen sova. Kvällsmaten är ju redan förberedd, gjorde en köttfärslimpa med fetaost och tomater i (den ser så mumsig ut) så det blir lugnt hela dagen och till kvällen blir det innebandy träning för Anton.

Måste se till att Chuck får jobba ordentligt idag också:) Han ska ju sova med mig två dagar sen:) Igår var vi ute på en härlig lång cyckeltur. Känns att man behöver ha vantar när man cyklar. Så blev det ju lek och bus med äpplen, tokiga voffen han älskar att leka med dom. I och för sig inte jätte konstigt de ser ju ändå ut som bollar och så smakar de ju gott också. Jätte bra att gömma i skogen, bara skicka ut barnen med lite äpplen och sen söker han. Kul att involvera de små barnen i Chucks aktiviteter, de har jätte kul ihop.

Tomater går också bra att leka med:)


Tjing tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0