Jobb

Undrar varför jag är trött men inte kan sova???
I natt väntas nattjobb och jag har inte kunnat slappa av nåt under dagen. Vi har haft farfar, Jeanette, Alba, Felica och Julia här på fika. De kom för att gratta Mandis och Björn. Lite senare mat idag gjorde alltså att innebandyträning för Anton uteblev:) Mer vila till mamman:)

Björn pysslar med avlopp till Krusbäret tillsammanns med Markku ikväll och jag ligger mest och slö-tittar bollibompa med småkillarna. Snart tajm att ta ner dom för kvällens dusch då blir det livat. Imorgon väntar dagis och fritids, Oskar ska spela sn-cupen och Amanda åker till kompis. Så borde vara lugnt för mig att sova. Känner mig nästan lite stressad av sovande redan nu:(  


Tjing tjing!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0