Sjuka

Ja sjuka det är väl allt man skriver. Vilken helg 30 timmar nattjobb. Anton hade super ont i örat på lördag kvällen. Oskar ligger hemma med feber och ont i benen, han kan inte gå. Emil har varit genom förkyld med feber och samma ont i benen. Jag har varit genom förkyld men jobbat ändå. Björn har kännt sig hängig hela helgen. Ja det är väl bara Amanda som klarat sig bra. Chuck han kräks och är lite hängig också, ingen fart i honom heller och där önskar man ju att han kunde prata så man visste vad det var. Avvaktar och hoppas han blir bättre.

Igår var en fix och trix dag, inhandlade hönsmat, hundmat, present till Oskar som fyller 11 imorgon. Vi avslutade med att äta på vipsgrillen. Oskars önskemål till födelsedagsmat. 

Idag kommer jag fylla hela dagen med att städa, tvätta och kanske baka lite inför imorgon. Oskar är hemma från skolan idag ont i benen fortfarande och lite hostig men han är på bättringsvägen i alla fall. Jag känner mig lite orolig för benen, har ringt vc får se vad de säger. Så får vi se vad som händer min lilla Chuck. Har lagt in en växel med att smörja tassarna igen han får såna torrsprickor på trampdynorna.  

Nej nu lite morgonkaffe sen dags att sätta fart.

♥Tjing♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0