Snö storm

Hej igen!

Vilket snökaos det kan bli för att det kommer lite vitt. Själv tycker jag att det är fantastiskt :) Njuter i fulla drag att köra boxerrace i snön. Jag blir som en plog som plogar med nosen i backen. Igår blev det ingen jätte promenad, matte var trött och lite frusen. Vi var ute i skogen o letade adventgran till husses jobb o hittade en fin trots mörkret. Matte var iväg och fikade på fm hos Majsan, då får inte jag följa med, finns ju katter där.

Idag har vi en sjuk Emil hemma, han kom hem från dagis igår med feber :( Matte hoppas i alla fall på att kunna åka in till stan och klippa sig. Hönorna är inte jätte förtjusta i att det är mörkt ute så inte många ägg blir det. Idag på morgonen låg det ett i alla fall :) Igår fick vi bara 2 det var super lite ju.

Hej hopp

Kommentarer
Postat av: Ánn-Britt incirias kennel

Skönt någon tycker om snö inte jag iallafalla när det kommer så här mycket och i Skåne fyger alla vägarna igen så man inte vågar ge sig ut men jag vet hur boxern använder sin nos att ploga med Ha det br ao kram på er alla från din uppfödare i Skåne / Ann-Britt

2010-11-28 @ 23:20:51
URL: http://inciria.cybersite.se
Postat av: Miso, brosan Chaplin och Bella

Stort grattis på 5-årsdagen Chuck!!

2011-01-13 @ 13:17:20
URL: http://boxerbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0