Kamera

Nu har matte slarvat bort kameran! Ojoj inga nya bilder läggs in och var ska vi hitta kameran!

Vi har haft främmande av mattes kompis hon grattade Emil och han fick ett litet eget blixten tält och vad roligt man kan ha med ett tält även om man är boxer. Ja det var ju det vi skulle ha kamera till. Sen fick barnen leka själva. Det regnade massor igår och matte var mycket frusen så promenaden blev inte så lång och härlig som dagen innan. Då gick vi ett par timmar i skogen och bara njöt av vår solen. På kvällen åkte matte på fotboll med Amanda och jag fick vara ute och leka med boll med Oskar. 

Jag och Oskar förra sommaren! Vi sitter vid Oskars eget koj bygge! Lite rörigt!

Matte tränar kontakt med mig på promenaden! Lite fjantigt att ta kort då elller?

Lite suddig men jag har ofta en boll i munnen om jag kan hitta nån!
 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Nu var det längesen jag besökte er blogg men här är det ju full rulle, klart att man kan ha roligt med ett t'ält om man är boxer. Då kan man ha roligt med vad som helst!



Hoppas ni får en mysig sommar

Pernilla,Enzo och Molly

2009-06-10 @ 09:54:03
URL: http://boxersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0