Ekensberg


Jag försökte ligga kvar och gosa i sängen länge men matte tyckte vi skulle gå upp!

Idag ska matte på lyftteknik med jobbet på eftermiddagen, då lämnar vi små killarna kl 11.
Vår skog har blivit invaderad av jägare, älgjakt. Så idag blev det Ekensberg med kompisen Ozzy. Matte trodde det skulle bli ett styrke pass, för jag drar lite i kopplet när jag har kompis med mig. När matte räknar med nåt så, då gör jag tvärt om! Det gick jätte bra det var väl matte som inte hängde med riktigt med sin hosta. Låter jätte hemskt när hon hostar så jag stannar upp och tittar på henne!

Snart får matte ringa doktorn så hon blir frisk, jag vill köra våra långa power walk i skogen, inte ligga här och lata mig. Vi behöver lite spår också.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0