Länge sen!

Hej hallå alla mina läsare!
Jag har inte skrivit på länge för här händer det inte mycket inte. Idag skulle vår tävlingslydnads kurs börja men min lilla tass mår inte riktigt bra så matte beslutade igår att inte gå den nu. I torsdags var vi ute och busade med Curre det var så varmt så vi var alldeles svettiga. Fredagen bjöd på cruising i stan för matte och husse vi hade hund och barnvakt. Benny och Ozzy. Helgen rusade alltså förbi för på lördagen låg matte och husse i sängen, Ozzy var här och busade med mig. Vi fick äta god pizza och leka med bollen. Söndag åkte vi ut till fredön, husse skulle bygga ställning hos några kompisar till husse och matte jag var med, men det var sååå varmt trodde jag skulle smälta bort, det gick åt mycket vatten både på kroppen och i kroppen. Jag låg mest i skuggan och flämtade.  Idag ska matte jobba extra i natt, jag längtar nästan till lite svalare väder. Matte var ute på sin cykel tur utan mig, tråkigt.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Enzo

ja visst är det varmt, jag orkar inte alls lika mycket som jag brukar. Men jag laddar upp ordentligt under dagen och sen på kvällen när det blir svalare (och människorna är trötta mohahaha) så kör jag igång! Inte så jätte uppskattat av matte!

2008-06-10 @ 13:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0