Veckans dagar rullar...

Kvällarna och stora delar av helgerna fylls med barnens aktiviteter...det är fotbollsmatcher och innebandy matcher. Träningar, ug, och ledarskola.
Måndagar: Oskar innebandy
Tisdagar: Emil innebandy, Anton fotboll/innebandy och Amanda Ug
Onsdagar: Emil fotboll, Oskar innebandy.
Torsdagar: Oskar innebandy, Anton fotboll.
Fredagar: Anton innebandy någonstans i veckan tillkommer också Amandas ledarutbildning.
Lördagen och söndagen bjuder oftast på nån match eller nåt sammandrgag.
Igår var en sån dag då man också ska få in ett föräldramöte, men det gick.
 
Jag ska ju mitt i allt detta också få till att träna mitt program för min svaga/onda rygg och nacke...inte lätt att få ihop logistiken i familjen. Vi som alltid velat äta tillsamanns, så blir det inte alltid längre.
 
Jag vill ändå säga att detta inte är gnäll, för faktiskt så gillar jag att se barnen utvecklas, växa i sina uppgifter och se hur snabbt de verkligen går framåt. Jag tycker verkligen de ska hålla på med de aktiviteter de vill och jag kommer alltid sporra dom till att göra mer.
 
Idag äntligen verkar det som om vi har en hel diskmaskin igen, nytt kretskort och en ny vattenpump så verkar det som om den diskar i varmt vatten igen....inte en dag för tidigt. Jobbigt det där med att diska för hand, speciellt när man är van vid maskin.
 
Nu ladda för en timme på fotbollsplanen:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0