Sommar...

Sommarvärme....äntligen.
Nu önskar jag verkligen att sommaren kommer för att stannar...vill inte att den ska regna bort nu.
Helgen bjöd på Kiss konsert i Friends arena så otroligt mäktigt, jag är väl inte ett jätte Kiss-fan men oj vilken show.
Mer fyrverkerier än vad Nyköping bjuder på på självaste nyårsafton.
Detta var Amanda och Oskars första hårdrocks konsert och jag tror verkligen de gillade den. Skönt att bara få vara med de stora barnen också. Det är ju bra att dela upp dom lite ibland. Anton och Emil fick sova hos Benny och Ramona och de var så nöjda när dom kom hem. Tack Benny och Ramona för barnvakten:)
 
Skönt med kortvecka denna vecka då jag känner mig otroligt trött...slitsamt att vara i Stockholm och shoppa och konserta:)
Vi har också hunnit med att grovplanera tomten, så Amanda har nu fått en grusgång upp till sitt hus. Bara lite finare jord för gräsmattesådd som ska till, så vi slipper leråkern:)
Båten är också nåt som måste fixas vi vill ju ha i den innan midsommar gärna.
 
Ha en fin vecka alla♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0