!00 år...

Idag är en dag då jag känner mig hundra år äldre än igår.
Har pratat med försäkringsbolaget Agria idag...Zigges ärende ligger nu på en högre instans inom Agria och ska utvärderas den 19 februari med skadereglerare och vetirinärer. Jag får bara stå ut några dagar till och sedan se...tycker bara synd om Zigge, Södra djursjukhuset vill ju göra en gastroskopi på lilla bubben för att se om det kan vara magmunnen eller fel på matstrupen. Alltså idag när jag har telefontid med vet. Frida kommer jag bara kunna säga att vi ska avvakta för vi har tyvärr inte 10 000:- för undersökningen och sen blir det ju operations kostnad på det!!!
 
Tjing♥

Kommentarer
Postat av: Ann-Britt Incirias kennel

Finns bara ett ord USCH så tråkigt

2013-01-30 @ 17:49:13
URL: http://inciria.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0