söndag

Ja oj oj helgerna rusar ju iväg..
Igå var barnen och såg Modig, tre av fyra gillade den. Oskar tyckte inte att den var bra. Under tiden som barnen tittade film gick vi, Björn jag och Zigge till Voyage och åt och drack ett par goa öl. Det märks ju att det är höst att sitta ute en längre stund blev lite kyligt men det var ändå så mysigt, egen tid med min man ♥ Synd att det blåste bara..Sen promenad upp och hämta barnen, de var hungriga så då blev det lite mat för barnen på Vipsgrillen, jag tog förstås bara mos och mummsade på.Sen blev det busstur till Arnö för att lämna av Oskar hos kompis och köpa med Chili Chees hem:) sen buss igen till Kriken och hem för att plocka fram mys och kolla lite tv. 
 
Idag blir det en softar dag..ligga på soffan och inte göra nåt...Björn fixar i Krusbärets badrum. Jag har klippt gräset och borde gå ut för att plocka ihop alla äpplen som faller ner på gräset hmm får se om lusten att fixa med nåt kommer.

Min lilla plutt Emil har tappat sin första tand...det är stort:)
Nu väntar vi tandfen i natt:)
 
Tror att detta springa in och ut på natten med alldeles för lite kläder kommer göra att jag kommer vara förkyld hela hösten...Jag kanske måste vänja mig vid att sova med pyjamas?? så länge Zigge inte är rumsren i alla fall:)
 
Skulle ju absolut vilja komma igång med Crossen igen men idag är halsontet tillbaka...och så har jag svårt att hitta motivationen igen...kanske beror på allt onyttigt man stoppar i sig...men då borde man jul träna mera? Känner mig super duper lat....Usch, jaja en ny vecka börjar imorgon då kanske man bara måste ta sig i kragen:)
 
Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0