Lördag

Visst är det jobbigt när man vaknar och känner en jätte irritation!!!! ÖVER allt! Barnens rum, köket , toaletten rörigt överallt...och bara jag som ska städa plocka hålla reda på gympaskor o tider...usch ingen bra morgon!
Nu är Anton på plats på Boda borg, Björn gipsar i Krusbäret och jag skulle dammsuga...blä. Hamnade vid datorn istället:) Kvällen bokad:)
 
Idag har Oskar innebandy match men han är redan i stan sen igår kväll. Han åkte till Ralle redan igår och går till sammlingen själv. Jag behöver bara komma dit lagom till matchen för att kolla in Onyx möta Hölö-Mörkö (?) tror jag det var.
Hejja hejja
Zigge her vuxit något enormt 2,5 kg nu:)
Här provar vi halsband och jag tycker han blev så tjusig. Nu 2 veckor senare är halsbandet nästan för litet.
Kolla in min fina dotter, världens finaste:)
Lagom till Älgjakten kommer denna fina och smakar på våra nerfallna äpplen.
Lagom till frukost fick vi sitta och kolla in Hälge.
Lite mys med Zigge när Anton var sjuk.
Min fina man fyller ju snart år...nästan lite jämt eller?... 35 år i alla fall. Han önskade sig ps3 spelet "Rocksmith"
och självklart fick han ju det av mig, lite tidigt då. Det är alltså en riktig elgitarr som kopplas in i playstation och sen kan man då spela efter spelet! Liknande dessa spel som kom för ett tag sen, typ guitar hero, fast nu med riktig gitarr. Kul!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0