Lördag

Japp idag är det lördag...dagen innan morsdag. Vi har dagen uppbokad med avslutnings-kläder-Oskar-shoppardag, Emil ska på kalas, Anton hoppas jag åker iväg till kompis och Mandis måste packa inför nästa vecka. Björn fortsätter med att sätta panel på det gula Krusbäret. Imorgon blir det sn-bollen för Oskar och klassen Arnö FC hejja hejja!

Fick mina nya jeans igår som jag beställ och nja....ett par åker tillbaka ett par får stanna.

Undrar lite också...kanske i-lands problem men det blir stort priblem i min hall... Hur många par skor får man ha stå framme??
Räknade idag när jag städade att jag hade 10 par framme, barnen hade 3 var (=12) Björn hmm...ja han hade ett par shippshipp framme....oppps! plus att vi alla 6 i familjen har varsitt par gummistövlar framme. Så undrar jag varför min hall alltid känns så rörig?? Totalt alltså 10+12+1+6=29 par skor plus Oskars kompis skor...så ca 30 par skor,,, jag måste skaffa mig en större hall!! Hahaha

Ha en super härlig lördag och glöm inte alla mammor imorgon♥

Tjing tjing



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0