Hej igen

Ja nu tänker jag ge denna en chans igen....har kännst jobbigt att ens öppna denna sida.


Det har ju nu gått nästan 3 månader sen vi lät Chuck lämna oss.

Mycket har hänt men mycket står helt still också. Jag har bytt jobb, jobbar på Exass Måleri AB nu. Känns så jäkla as bra. Känner mig glad pigg och får använda huvuvdet på ett annat sätt en tidigare. Klart man saknar vissa delar av jobbet på Arken. Valet blev otroligt lätt när vår nya enhetschef Lule drog två nattjänster. Ensamarbete är alltså inget jag tycker vi ska sträva efter och lämnade då Arken. Men tydligen med ny chef så försvann  "hot och våld" bilden.

Krusbäret tar sig mer och mer för varje dag, sakta men säker blir huset gult och taket har fått svarta pannor. Känns jätte bra.

Det var kanon fint väder då vi fick upp takpannor. Vilken träning jag fick också:)

2 månader efter att Chuck lämnat oss har också räven tagit över reviret på Kriken och tagit alla våra hönor....grrrr så irriterande!!! Fick honom på bild en morgon i alla fall.

Har fått nya fina krukor av min svärmor Marianne, hon vet vad som passar i mitt matrum:) Blev så otroligt fint och jag är jätte nöjd. Fick till och med blommorna i krukorna, hon är otroligt snäll.

Känns faktiskt lite bra att öppna bloggen igen!

Ha det gött alla där ute och ta hand om varandra♥


Kommentarer
Postat av: Ann-Britt

Hej så roligt se du är igång igen har varit inne och kollat massor av gånger ja tiden går och våra älsklingar som lämnat oss är ju kvar i hjärtat man minns alla roliga saker dom hitta på så din räv är väl nöjd nu när ingen jagar bort honom men så kul läsa din blogg ha det bra kram och forsätt uppdatera

2012-05-14 @ 16:45:58
URL: http://inciria.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0