Tandläkaren

Hua både jag och Oskar har tandläkartid idag. Oskar ska ända till Eskilstuna och jag tydligen till Nyckel...?? Har aldrig varit där men men bara åka.

Amanda mandarin åker själv, ja med kompisar, till Stockholm idag och ska gå på Grönan...känns lite pirrigt för lilla mammsen.
Jag har hunnit med en powerwalk nu på morgonen, 5,7 km blev det. Vaknade kl 5 och tyckte man lika gärna kunde utnyttja tiden till nåt bra. Vilken morgon också, helt otroligt härligt.

Nu ska jag hälla i mig lite morgonkaffe innan jag beger mig in till staden.

Krusbäret har fått en dörr. Vi har också så smått börjat med markarbete, känns så skönt.

Jag har haft ett litet projekt med ljugarbänken
  
Fin den blev!!


Emil och jag hade "egen tid" en tisdag när dagis var stängt då passade vi på att hoppa hopp borg!


Tjing tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0