Sjukstuga

Ja hua igår strax innan maten insjuknade Amanda i magsjuka, Emil och jag under natten. Björn har ju en järnmage så den var bara lite bubblig under natten. Han är ju klart och jobbar idag. Annars håller jag alla andra hemma, Anton med feber och vem vet bara han kvar nu. Oskar känner sig inte riktigt bra i magen än heller. Får se läget imorgon. Jag blev ju sådär måttligt populär igår när man ringer jobbet och talar om att vi är magsjuka och att jag inte kan jobba och så sent på eftermiddagen, men men vad göra!!

Fick också provsvar igår på fästingprovet vi tog på Chuck, japp han har borelia också....kändes på ett sätt lite skönt då kanske han inte kommer ha såna problem som han har idag med trappen och denna stelhet. Han kommer nu få penicilin i 3 veckor. Jag hoppas verkligen på att detta ska göra honom till en annan hund.

Var på stan med mina fina barn igår och bibblan. Vi lånade tre nya Nelly Rapp böcker och så första delen av Twilight serien, "Om jag kunde drömma", den ska nog jag också läsa.
   

Amanda shoppade också hårfärg och blev hasselnötsbrun, hon blev så fin så. Anton fick klippa av sig sitt långa toviga hår, oj vilken stor kille jag har snart 8 år och lång har han blivit:) Blev ju en jätte förändring när han fick en fin frisyr igen. Oskar och Anton fick också shoppa nya skor tänkte att det hade varit bra nu inför skolan idag, men men de kommer ju använda dom imorgon i alla fall.

Söta Mandis med hårfärg ♥


Tjing tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0