Frisk

Nu äntligen friska...efter en och en halv vecka med magsjuka känns det som om vi gjort vårat på den biten nu. Jag hann till och med jobba en natt innan långledighet...så en liten lön kanske man kan få då:)

Igår var det utvecklingssamtal med Amanda och vi har nu satt terminens mål och det kommer bli en tuff termin för henne men jag vet att hon kommer fixa varje delmål...för jag ska minsann puscha på henne:) Nu har ju både hon och jag kommit in i hur Kunskapsskolans modell funkar, helt olik den "vanliga" skolan.

Idag var en sån där perfekt morgon, barnen var på strålande humör innan skolan. Emil har sovmorgon och jag får en liten stund med bara Emil, mysigt med en snart 6-årings funderingar (snart 6 år?? min minsta!!) och kaffet smakar så där extra bra denna morgon:) Tänk vad lyckligt lottad jag är som har mina fina ♥

Chuck har gjort nåt tok i bakbenet nu också...kanske bara nån streckning men man blir ju tokig på honom...just nu hoppar han runt på tre ben, inte bra när han har ont sen innan.

Nu blir det alltså en kopp kaffe till innan det är dags för en dagis tripp med Emil.


Crossen väntar ju bara på att jag ska köra ett varv med den...kanske ska ta tag i träning igen efter alla helger, magsjuka och andra "hinder" som gärna hamnar framför träningen...

Igår fick jag äntligen träffa min Markku. Han hade permission från lasarettet och var hemma, skönt att se honom på benen och i hemmiljö, men det var inte denna Markku jag såg för tre veckor sedan...Nu hoppas vi att det vänt och att han snart får komma hem så han kan bli pigg igen:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0