Värsta dagen i mitt liv...

Den allra värsta dagen i mitt liv.....ja på nåt annat sätt kan jag inte beskriva dagen. Har idag tagit bort min allra bästa vän och han lämnar ett stort tomrum i mitt ♥

Alltid vid vår sida.

Han tog upp halva soffan när han var trött...

Älskade snö och bus!!

O Chucks bästa.... bollar!!!

Spåra!

På agillity planen....

Så många minnen..så lite tid♥

Älskar dig min voffe och nu kommer du fortsätta med dina boxerfnatt i voffe-himlen!!
Du var den bäste voffe någon kunnat önska sig och jag hade turen att få ha dig hos mig♥


Kommentarer
Postat av: Ann-Britt

Tänker på och tårarna rinner när jag tittar på och läser dina underskrifter till bilderna mina bilder finns från när han föddes och alal roliga 8 veckor höär hemma hos oss dig fick vi ju inte träffa här men så glad att ni tog hand om honom ja han har kul i sin boxerhimmel nu Kram

2012-02-22 @ 21:27:10
URL: http://inciria.cybersite.se
Postat av: Jonas Wahlbeck

Stackars er, detta är tråkigt - mycket tråkigt. Vi har ofta pratat om Chuck och glatt oss över viket fint liv ni skänkt honom. Ni gav honom den kärlek och omtanke han var värd, mer kan man inte göra.

Familjen Wahlbeck i Helsingborg.

2012-02-22 @ 22:29:05
Postat av: Malin

Ja vad ska man säga...Tack Ann-britt för att du föder upp de underbaraste boxrar...Tack också Jonas med familj som släppte denna underbara Chuck till oss...

2012-02-23 @ 05:49:51
Postat av: lollo

Tänker på er!!!kram

2012-02-23 @ 20:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0