One to go!

Japp en natt i långveckan gjord:) Tänk att jag varje jobbpass räknar ner till nästa långledighet. Så gör väl alla i och för sig, ofta man hör nu är det onsdag snart helg, eller är det inte så? Ja ja nu har jag bara 40 timmar kvar denna vecka. Var så pigg i natt och det var en riktigt hektisk morgon kan man ju säga. När klockan är 6 på morgonen börjar kroppen gå ner i nån dvala och man vill ju bara sova, men icke på mitt jobb, då är det dags att väcka upp kroppen och jobba stenhårt tills man får gå hem.

Igår drog ju Oskars innbandy igång men han har så ont i halsen och nån förkylning på g så den hoppade vi över. Likadant med fotbollsträningen idag. Det blir alltså bara simskole premiär för Anton idag. Vi hoppas att Oskar kryar på sig tills på torsdag då nästa fotbollsträning är.

Jag fick en ny dator av min älskade man igår:) Så glad äntligen en som funkar som den ska:) En stationär denna gång, nåt som Björn längtat tillbaka till. Jag kanske hellre skulle sett en ny laptop men men ibland ska väl han få bestämma lite också♥ Nu kanske jag kan fixa i ordning min gammla istället så har jag ju en bärbar också.

Sitter o kollar lite gammla bilder så söta mina små:) Anton Oskar och Amanda!

Och så en liten Emil!

Härliga söta barn:)

Tjing tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0