Fotbollshelg

Japp denna helg består av mycket fotboll. Emil har under lördagen invigt början på sin fotbollskarriär hihi. Han var ju så duktig:)


Träna att passa kompisen.

Oskar har också match både lördag och söndag. Lördagen var träningsmatch inför 9-manna nästa år och jag tror alla behöver öka på kondisen. Blir mycket längre att springa. Tyvärr en förlust men jag tycker ändå att de spelade kanon bra, det jag såg. Idag är det match igen mot Vagnhärad och nu tycker jag att de är värda en vinst igen:) Jag kommer stå vid sidan och heja fram OIK.

Ja Chuck har varit väldigt konstig i magen och idag var en sån morgon då man önskar att hundar kan gå på toaletten. Hua!!! Inte kul att komma upp och ta hand om och tycker ju synd om Chuck. 

Krusbäret går framåt, känns så bra att börja återfylla med grus. Idag ska vatten och avlopp in i grunden och lite dräneringsslang ska väl också i. Tyvärr räckte ju inte gruset vi fick i fredags så bara att beställa mer. Mycket massor går det åt för att fixa till en bra grund. Vår mark består ju bara av lera, blä. Har förstått att man inte kan bygga hus på lera. 


Tjiong tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0