Date

Mitt i allt ståhej med innebandy, fotboll, teater, simskola, voffen och alla andra vardagliga aktiviteter måste man ju komma ihåg kärleken♥  Så i går bokade jag in en dejt med min man. Det blev bubbelbad och skumpa efter att alla barnen var hemma, mätta och belåtna och läxorna färdiga. Det är ju så skönt att bara få lite egen tid med varandra mitt i vardagen.

Idag är det Chucks egna dag:) Blir lite lydnad och en lång skön prommis ute på Ekensberg. Emil ska till dagis och de andra är i skolan. Jag har ju två lediga dagar nu innan helgens tre nätter ska göras. Det där med att jobba helg är riktigt tråkigt. Det går ju jätte bra när man väl är där men det känns så tråkigt att behöva åka när de andra i familjen får ledigt. Alla idrottssamanndrag och matcher ligger ju på helgen också. Ja och alla kalas och det lilla extra myset har man ju också på helgen. Har svårt bara att tänka mig att jobba måndag till fredag också och vad skulle jag jobba med då?? Nej jag är på rätt plats och natt passar ju eftersom jag har min lilla voffe och honom kan jag inte vara utan ju. Bara tuffa på:)

Nu fyller jag på kaffe tarmen innan man ska fixa till sig, så jag vågar visa mig ute:) 


Tjing tjing

Malin


Kommentarer
Postat av: Ánn-Britt incirias kennel

Vad ni har det mysigt och du är verkligen en eldsjäl Kram på er

2011-09-09 @ 14:14:38
URL: http://inciria.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0