Pirita top spa Hotell

Skönt med ett avbrott i vardagen. Helgen bjöd alltså på en weekend i Tallin på spa hotell.
Har inte gjort nån behandling utan bara njutit av vackra gamla Tallin och mycke god dryck:)
lite simmning och turkisk ångbastu.

Pirita top spa Hotell.
Nånstans där i mitten låg vårt rum med havsutsickt:)

Vid Os 1980 var det här man hade seglar tävlingar, så självklart vill jag ha en bild poå barnen mina fina ♥
vid den gammla os-elden:)

På promenad mot stranden, ja inget badande ute det är ju ändå höst även om vädret varit kanon fin och varmt.

Ser ju allt ut som ett sagoslott.

Emil ville absoult ha en sån drake hemma också.

Vi har haft det skönt, barnen har flugit för första gången mycket som har varit spännande, men också mycket som har (kanske ur barns ögon) varit så tråkigt...ja ta bara att man måste stå i hur lång kö som helst för att komma igenom en säkerhetskontroll, hihi. Ja Anton han tänker minsann inte flyga om han inte får gå på först utan kön.

Verkar som om Chuck har haft det bra också han orkar knappt kliva upp idag:) Trött av att sova borta en helg. Allt verkar vara i sin ordning hemma och jag har hur mycket tvätt som helst att sysselsätta mig med. Jag är genom förkyld nu så det passar mig bra att ligga på soffan idag tillsamanns med Chuck.

Tjing tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0